Αυτή η Σειρά Μαθημάτων, απευθύνεται σε οποιονδήποτε θέλει να μάθει να προγραμματίζει με τη Γλώσσα C++.
Με το ξεκίνημα, η Σειρά Μαθημάτων υποθέτει, πως ο σπουδαστής έχει Βασικές Γνώσεις, που σχετίζονται με το προγραμματισμό υπολογιστών. Για παράδειγμα, γνωρίζει πως οι εντολές των προγραμμάτων καταχωρούνται σε αρχεία κειμένου, γνωρίζει τι είναι οι Μεταφραστές, οι Ιnterpreters και οι Compilers, γνωρίζει πως είναι οργανωμένη η μνήμη ενός υπολογιστή κλπ κλπ.
Στη περίπτωση, που ο ενδιαφερόμενος σπουδαστής, δεν έχει προγραμματίσει ξανά και δεν έχει αυτές τις γνώσεις, παρέχετε Δωρεάν σε αυτό το σπουδαστή, η Εισαγωγική Σειρά με τίτλο Προγραμματισμός: Εισαγωγικές Πληροφορίες
Με αυτό το τρόπο, ο σπουδαστής, αποκτάει πρώτα τις απαραίτητες Εισαγωγικές Γνώσεις και ύστερα ασχολείται με τη Γλώσσα Προγραμματισμού C++
Η εκμάθηση της Γλώσσας,ξεκινάει με πολύ απλά προγράμματα, που χρησιμοποιούνται σαν παραδείγματα. Μετά από κάθε παράδειγμα, ζητάμε από το σπουδαστή, να κάνει κάτι ανάλογο. Με άλλα λόγια, κινούμαστε πρακτικά και προσεκτικά.
Bάζουμε στην αρχή, πολύ απλές ασκήσεις στο σπουδαστή, εξηγώντας το κάθε τι και μέσα από αυτές τις απλές επιτυχίες του σπουδαστή, τονώνουμε το ηθικό του και του δημιουργούμε πεποίθηση, πως μπορεί να τα καταφέρει
Καθώς προχωράει η ύλη, αυξάνουμε αρκετά γρήγορα, το επίπεδο δυσκολίας των ασκήσεων, με μελετημένα βήματα και φτάνουμε σύντομα, στο επιθυμητό επίπεδο
Η πράξη έχει δείξει,πως αυτή η στρατηγική, αποδίδει πολύ καλά. Οι σπουδαστές ανταποκρίνονται θετικά και συνεχίζουν τη προσπάθειά τους με κέφι
Σε αυτή τη Σειρά Μαθημάτων, οι σπουδαστές, για υλοποίηση των ασκήσεων χρησιμοποιούν προγράμματα, IDE's, IDE=Integrated Development Environment, που παρέχονται Δωρεάν, όπως είναι το DevC++ το Eclipse κλπ.
Με αυτά τα προγράμματα, ο σπουδαστής πληκτρολογεί το πρόγραμμα, το σώζει σε ένα αρχείο κειμένου, Text File, το μεταφράζει σε Executable File, δηλαδή σε πρόγραμμα διορθώνει τα λάθη στη σύνταξη της Γλώσσας, τρέχει το πρόγραμμα και προβάλει στην οθόνη, την εικόνα από την εκτέλεση του προγράμματος.
Σε αυτή τη Σειρά Μαθημάτων, ο σπουδαστής αποκτά τις κατάλληλες γνώσεις, και δημιουργεί προγράμματα, χρησιμοποιώντας απλά μέσα.
Τα δεδομένα είναι τα εξής:
Ο σπουδαστής ξεκινάει από το μηδέν. Παρακολουθεί Μαθήματα, που περιέχουν σημαντικές πληροφορίες, που σχετίζονται με τη δημιουργία προγραμμάτων, με τη C++.
Eχει στη διάθεσή του όλα τα προγράμματα που χρειάζονται, οπότε μπορεί να κάνει πολλές ασκήσεις, για να αφομοιώσει τις πληροφορίες που παίρνει.
Τα Μαθήματα δεν είναι ξεκάρφωτα. Δεν δώσαμε στο σπουδαστή, ένα πακέτο Video Clips, αφίνοντάς τον μόνο του, να ψάχνει τι πρέπει να κάνει κάθε στιγμή.
Αντίθετα, τα Μαθήματα είναι πολύ καλά οργανωμένα. Υπάρχει Σχέδιο Μαθήματος, που εξηγεί τί πρέπει να κάνει ο σπουδαστής, σε κάθε του βήμα. Εξηγεί πότε θα παρακολουθήσει θεωρία, ποια θεωρία, πότε πρέπει να σταματήσει για να κάνει άσκηση, ποια άσκηση πρέπει να κάνει κλπ
Το σχέδιο έχει δημιουργηθεί από ειδικούς, αλλά επειδή ο σπουδαστής εργάζεται μόνος στο σπίτι, την εφαρμογή του αναλαμβάνει ο σπουδαστής. Πρέπει να εφαρμόζει το Σχέδιο με ακρίβεια.
Ο σπουδαστής έχει τη δυνατότητα να εργάζεται, όποια μέρα και ώρα έχει διαθέσιμο χρόνο.
Παρά το γεγονός, πως δηλώνουμε, ότι η χρονική διάρκεια των Μαθημάτων, είναι μερικοί μήνες, δίνουμε πάντοτε παράταση, σε όποιον χρειάζεται περισσότερο χρόνo, μέσα σε λογικά πλαίσια. Με άλλα λόγια: ο σπουδαστής έχει στη διάθεσή του, όσο χρόνο χρειάζεται, με τη προυπόθεση, να μη ζητήσει κάποιος να ολοκληρώσει, σε πέντε χρόνια ...
Αυτές είναι μοναδικές δυνατότητες, για όσους έχουν πρόβλημα χρόνου, για παράδειγμα, για όσους εργάζονται.
Παράλληλα, αν κάποιος έχει μία απορία, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας, με ένα τηλέφωνο ή ένα email. Είμαστε στη διάθεσή του.
Μετά από όλα αυτά, θεωρούμε αδιανόητο, κάποιος που θέλει πραγματικά να μάθει, να μην έχει το αποτέλεσμα που επιθυμεί. Παρέχουμε όλα τα μέσα, μέσα στο χώρο του σπουδαστή και βελτιωνόμαστε συνεχώς ...
Αυτή η Σειρά Μαθημάτων, απευθύνεται σε άτομα, που θέλουν να μάθουν την C++, με σκοπό να δημιουργούν προγράμματα, για οποιαδήποτε χρήση. Οι γνώσεις αυτές είναι πολύ χρήσιμες, σε αυτούς που θέλουν να εργασθούν επαγγελματικά, με δημιουργία Προγραμμάτων.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται για τη Σειρά Μαθημάτων, μπορεί να ζητήσει, να παρακολουθήσει το πρώτο Μάθημα Δωρεάν. Αυτό γίνεται χωρίς καμία υποχρέωση και έχει δύο στόχους.
Πρώτα απ όλα, επιτρέπει σε αυτόν που ενδιαφέρεται, να αποκτήσει εικόνα, για το τρόπο που γίνονται τα Μαθήματα. Μπορεί το πρώτο Μάθημα, να είναι συνήθως εισαγωγικό, αλλά κάποιος μπορεί να βγάλει αρκετά συμπεράσματα.
Παράλληλα επιτρέπει να βγουν συμπεράσματα, κατά πόσον ο υπολογιστής του ενδιαφερόμενου, συνεργάζεται σωστά, με το Σύστημα της Euro Logic Studies. Είναι και αυτό, μία σημαντική παράμετρος.
Παρακαλώ, αν θέλετε να παρακολουθήσετε το πρώτο Μάθημα Δωρεάν, στείλτε μήνυμα στη Διεύθυνση info@eurologicstudies.gr, για να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας. Στο μήνυμα πρέπει απαραίτητα να υπάρχουν το Ονοματεπώνυμό σας και Τηλέφωνο επικοινωνίας.
Εισαγωγή στη Γλώσσα C++. Απλό πρόγραμμα με τη C++. Γενική Μορφή Προγράμματος. Reserved Words.
Εντολές Εισόδου Εξόδου. Η χρήση του Dev C Editor – Compiler.
Βασικοί Τύποι Δεδομένων. Type Modifiers. Χρήση Ακεραίων Μεταβλητών. Παράδειγμα με μεταβλητή Unsigned Integer.
Μεταβλητές Τύπου Float. Εμφάνιση με Δεκαδικά και σε Εκθετική Μορφή. Ασκήσεις. Μετατροπές Integer σε Float και αντίστροφα. Ασκήσεις.
Μεταβλητές Τύπου Char, για χρήση Ακεραίων. Ασκήσεις. Καταχώρηση Κειμένων. AscII κώδικας. Μεταβλητές Char, για αποθήκευση χαρακτήρων. Ασκήσεις.
Arrays στη C++. Ο κύκλος ( βρόγχος ) for. Ασκήσεις.
Σειρές χαρακτήρων Strings. Εύρεση αριθμού χαρακτήρων string. Καταχώρηση χαρακτήρων σε String με εντολές.
Array of Strings. Ασκήσεις
Αθροιση χαρακτήρων δύο Strings. Υποσύνολο String. Μετατροπή Ακεραίου σε String. Μετατροπή string σε ακέραιο.
Ανεύρεση Ascii Κώδικα χαρακτήρα. Χαρακτήρας, από τον Ascii Κώδικα. Ασκήσεις.
Η εντολή if.Labels και Goto. Ασκήσεις.
Κύκλος ( Βρόγχος ) While. Κύκλος ( Βρόγχος ) do. Ασκήσεις με διάφορους Αλγορίθμους.
Συναρτήσεις ( Functions ). Χρήση των Συναρτήσεων. Δημιουργία Συναρτήσεων. Συναρτήσεις που δεν επιστρέφουν τιμή.
Καθολικές και Τοπικές Μεταβλητές. Structured Programing. Ασκήσεις.
Δομές Δεδομένων. Ανάγνωση – Προβολή περιεχομένου μιας Δομής. Επιστροφή Πολλών Μεταβλητών από Function.
Εισαγωγή στους Δείκτες – Pointers. Μεταβολή Τιμής Μεταβλητής και Δείκτης. Pointers ενός Array of Integer. Pointers ενός Array of String. Pointers of float. Ασκήσεις.
Type Casting. Δυναμικά Arrays. Συνάρτηση malloc. Συνάρτηση calloc. Συνάρτηση realloc. Ασκήσεις.
Μεταφορά μεταβλητής σε Function by Value και by Reference. Μεταφορά Array σε function. Ασκήσεις. Ασκήσεις με Αλγορίθμους.
Κλάσεις, Συστατικά μιας Κλάσης, Αντικείμενα. Προγραμματισμός με Αντικείμενα. Δημιουργία μιας Κλάσης, Δημιουργία και Χρήση Αντικειμένων. Διαφορετικά Αντικείμενα μια Κλάσης. Δημιουργία και Χρήση Απογόνου μιας Κλάσης. Ασκήσεις.
Access Specifiers. Constructors. Δήλωση Μεθόδου μέσα και έξω από μία Κλάση. Απόγονος Συνδυασμού Κλάσεων. Ασκήσεις
Εικόνα 1: Στιγμιότυπο από ένα Μάθημα. Η εικόνα αποτελεί μία σύνθεση τριών συστατικών στοιχείων που προέρχονται από διαφορετικές πηγές και αποτελεί προιόν της Τεχνολογίας, που έχει αναπτύξει, η Euro Logic Studies.
Αριστερά βλέπουμε τη λίστα ενός απλού προγράμματος και την εντολή που εκτελείται. Στο μέσον, το παράθυρο εκτέλεσης του προγράμματος, στην οθόνη του υπολογιστή και δεξιά, το περιεχόμενο της θέσης μνήμης στο οποίο είναι καταχωρημένη, η τιμή της μεταβλητής a.
Αυτές οι συνθέσεις, εξυπηρετούν αφάνταστα το σπουδαστή. Βλέπει, σε μία επιφάνεια, δηλαδή σε μία μόνο οθόνη,τρία διαφορετικά πράγματα. Βλέπει αριστερά την εντολή που εκτελείται, στο μέσον την εικόνα που προβάλλεται στην οθόνη και δεξιά, το περιεχόμενο στο τμήμα της μνήμης, που καταχωρείται η μεταβλητή a.
Αυτές οι συνθέσεις είναι αποδοτικές, γιατί απαλλάσσουν το σπουδαστή, από την ανάγκη να κινείται ανάμεσα σε διαφορετικά προγράμματα ή πάνω κάτω μέσα στις γραμμές του κειμένου, που περιέχει τις εντολές ενός προγράμματος.
Εικόνα 2: Στιγμιότυπο από ένα Μάθημα. Η εικόνα αποτελεί μία σύνθεση δύο συστατικών στοιχείων που προέρχονται από διαφορετικές πηγές
Αριστερά βλέπουμε τη λίστα ενός προγράμματος και την εντολή που εκτελείται και δεξιά το παράθυρο εκτέλεσης του προγράμματος, στην οθόνη του υπολογιστή
Εικόνα 3: Στιγμιότυπο από ένα Μάθημα. Αριστερά βλέπουμε τις εντολές ενός προγράμματος, με επιλεγμένη μία εντολή και στη μέση μία σημείωση, που δηλώνει την ονομασία, με την οποία χαρακτηρίζεται, η μεταβλητή ενός αντικειμένου.
Εικόνα 4: Στιγμιότυπο από ένα Μάθημα. Αριστερά βλέπουμε τις εντολές ενός προγράμματος, με επιλεγμένη μία εντολή και στη μέση δύο σημείωσεις, που αναφέρονται στις Aρχικές Tιμές, των μεταβλητών ενός αντικειμένου και τους Constructors.
Εικόνα 5: Στιγμιότυπο από ένα Μάθημα. Βλέπουμε σε διάταξη δύο στηλών, εντολές από διάφορα σημεία του Listing ενός προγράμματος, που περιλαμβάνουν, των ορισμό διαφόρων κλάσεων και ένα τμήμα της περιοχής main του προγράμματος
Στο μέσον, βλέπουμε μία σημείωση που δείχνει, πως σε διάφορα σημεία του προγράμματος, έχουν ορισθεί, μεταβλητές τύπου float, με την ονομασία av.
Εικόνα 6: Στιγμιότυπο από ένα Μάθημα. Βλέπουμε σε διάταξη δύο στηλών, εντολές από διάφορα σημεία του κειμένου με τις εντολές ενός προγράμματος. Είναι μία σύνθεση.
Αριστερά βλέπουμε τη περιοχή main του προγράμματος, με επιλεγμένες τις εντολές που εκτελούνται
Δεξιά, βλέπουμε στο πάνω μέρος τον ορισμό της κλάσης Student και ακριβώς από κάτω το παράθυρο εκτέλεσης του προγράμματος, στην οθόνη του υπολογιστή
Για να εκδηλώσετε ενδιαφέρον, για τη Σειρά Μαθημάτων, παρακαλώ στείλτε μας μήνυμα στο info@eurologicstudies.gr