Όπως είναι γνωστό, η Euro Logic Studies, προσφέρει Μαθήματα e Learning, από Απόσταση, εδώ και πολλά χρόνια. Η απασχόληση με το e Learning, ξεκίνησε το Μάρτιο του 1997.
Για μία σειρά από λόγους, τα Μαθήματα της Euro Logic Studies, είναι οργανωμένα με την ακόλουθη λογική.
Ο Σπουδαστής εργάζεται μόνος στο σπίτι και παρακολουθεί, όποιες μέρες και ώρες μπορεί. Παράλληλα, δεν περιορίζουμε, τη συνολική χρονική διάρκεια των Μαθημάτων. Αντίθετα, παρέχουμε τη δυνατότητα σε άτομα που έχουν πολλές υποχρεώσεις, να επιμηκύνουν, μέσα σε λογικά πλαίσια, τη συνολική χρονική διάρκεια των μαθημάτων, ώστε να πάρουν και να αφομοιώσουν, τη πληροφορία που έχουν ανάγκη.
Τα Μαθήματα δεν τελειώνουν, όταν συμπληρωθούν οι ώρες, αλλά όταν ο σπουδαστής, αισθάνεται πως έμαθε την ύλη.
Όλα αυτά έχουν σχεδιαστεί από τη Euro Logic Studies και στηριχθεί στη κορυφαία τεχνολογία που έχει αναπτύξει.
Οσον αφορά τον τρόπο που γίνεται η παρακολούθηση των Μαθημάτων, είναι ο ακόλουθος:
Ο Σπουδαστής, παρακολουθεί ένα μικρό τμήμα θεωρίας και αμέσως μετά, έχοντας φρέσκια στη μνήμη του τη πληροφορία που πήρε, τον καλούμε να κάνει άσκηση, να εφαρμόσει αυτά που άκουσε. Κανένας δεν μαθαίνει επειδή άκουσε κάτι. Μαθαίνει όταν δοκιμάσει να το εφαρμόσει και καταφέρει να το εφαρμόσει σωστά.
Όπως είναι γνωστό, τα Μαθήματα e Learning, από απόσταση, δεν είναι ζωντανά. Δεν υπάρχει κάποιος καθηγητής, τον οποίο μπορεί να ρωτήσει άμεσα ο Σπουδαστής, τη στιγμή που αντιμετωπίζει μια δυσκολία.
Τα προβλήματα και οι απορίες, βγαίνουν τη στιγμή, τη άσκησης, τη στιγμή που ο σπουδαστής, προσπαθεί να εφαρμόσει αυτά που άκουσε.
Στις Σειρές Μαθημάτων που παρέχουμε μέχρι σήμερα, για να αντιμετωπίσουμε αυτό το πρόβλημα, έχουμε πάρει αρκετά μέτρα, που έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικά.
Πρώτα απ όλα, τα Video Clips που αναπτύσσουν τη θεωρία, έχουν συνήθως, πολύ μικρή χρονική διάρκεια, 3 με 4 λεπτά. Επιπλέον είναι πολύ αναλυτικά, με σκοπό, να περιορίσουν τις απορίες, που μπορεί να έχει ένας σπουδαστής, ενώ υπάρχουν και λύσεις επιλεγμένων ασκήσεων
Με αυτό τον τρόπο, η ύλη προχωράει, με πολύ μικρά και σίγουρα βήματα.
Μετά από κάθε μικρό βήμα ύλης, ζητάμε από το σπουδαστή να κάνει αμέσως άσκηση
Αν, την ώρα της άσκησης, ο σπουδαστής διαπιστώσει πως δεν θυμάται ή δεν κατάλαβε κάτι, μπορεί να επιστρέψει στη θεωρία και να παρακολουθήσει ξανά και ξανά, το τμήμα της ύλης, στο οποίο αντιμετωπίζει δυσκολία.
Ολα αυτά, βοηθούν σημαντικά.
Εκτός όμως από αυτά, σε όλες τις ασκήσεις, υπάρχουν οι λύσεις, που δίνουν τις απαντήσεις που χρειάζεται ο σπουδαστής
Αυτή η οργάνωση, είναι τελείως διαφορετική, από την οργάνωση ενός Μαθήματος, με το Κλασσικό Σύστημα, δηλαδή παρακολούθηση σε τάξη με καθηγητή και στη συνέχεια μελέτη στο σπίτι.
Στο κλασικό σύστημα, το μάθημα είναι ζωντανό, ο καθηγητής είναι εκεί και δέχεται τις απορίες των σπουδαστών, μόνο την ώρα του μαθήματος και όχι την ώρα της άσκησης. Την ώρα που ο σπουδαστής πρέπει να μελετήσει είναι μόνος στο σπίτι. Αυτό το σημείο δεν είναι ζωντανό.
Το σημαντικότερο όμως είναι, πως ανάμεσα στη θεωρία και τη μελέτη, δηλαδή την άσκηση, μεσολαβούν αρκετές ώρες ή ακόμα και μέρες, με αποτέλεσμα ο σπουδαστής να ξεχνάει πράγματα, χωρίς να έχει τη δυνατότητα να κάνει repeat, δηλαδή να ακούσει ξανά αυτό που είπε ο καθηγητής.
Παράλληλα το Μάθημα στη τάξη είναι ομαδικό, δηλαδή ο καθηγητής προσπαθεί να καλύψει τις ανάγκες, του μέσου όρου των σπουδαστών και όχι τις ανάγκες, κάθε σπουδαστή ξεχωριστά. Η πρόοδος της ύλης μέσα στη τάξη, εξαρτάται από το αρχικό επίπεδο των σπουδαστών του τμήματος. Αν για παράδειγμα σε ένα τμήμα, υπάρχει ένας αργός σπουδαστής, καθυστερεί, με τις συνεχείς ερωτήσεις, ολόκληρο το τμήμα, υποβαθμίζοντας το διδακτικό αποτέλεσμα.
Αυτό είναι σημαντικό. Δε πρέπει να ξεχνάμε, πως ο καθηγητής, δεν έχει στη διάθεσή του, άπειρο χρόνο. Εχει περιορισμούς. Πρέπει να προχωρήσει την ύλη. Εχει συγκεκριμένη ύλη να καλύψει, σε συγκεκριμένο αριθμό ωρών.
Αντίθετα τα Μαθήματα e Learning είναι ατομικά. Ο κάθε σπουδαστής προχωράει με το ρυθμό του, χωρίς να επηρεάζεται από άλλους. Αν κάποιος είναι αργός, μπορεί να παρατείνει τη χρονική διάρκεια των Μαθημάτων, να επιμείνει στα σημεία που έχει δυσκολία, με σκοπό να τα ξεκαθαρίσει, χωρίς να ενοχλείται ή να ενοχλεί κανένα.
Στη Euro Logic Studies, παρέχουμε πάντοτε στο σπουδαστή, το χρόνο που χρειάζεται.
Με αυτά τα δεδομένα, έχουμε δημιουργήσει μέχρι σήμερα ένα σύστημα πολύ αποδοτικό, που λειτουργεί θαυμάσια και παρέχει πολύ καλό εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.
Παρ όλα αυτά, επειδή εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, αποφασίσαμε, να πάμε ένα βήμα ποιο κάτω. Όπως θα δούμε στη συνέχεια του κειμένου, με τη προσθήκη Τεχνητής Νοημοσύνης, τα Μαθήματα γίνονται πολύ καλύτερα.
Με το σχεδιασμό που έχει κάνει η Euro Logic Studies, η Τεχνητή Νοημοσύνη, επεμβαίνει, τη στιγμή που ο σπουδαστής κάνει άσκηση, δηλαδή τη στιγμή που κανένα σύστημα, δεν προσφέρει βοήθεια στο σπουδαστή.
Θυμίζουμε, πως την ώρα της μελέτης και της άσκησης, ακόμα και στο κλασικό σύστημα, ο σπουδαστής είναι μόνος στο σπίτι.
Με το τρόπο αυτό, ο σπουδαστής παρακολουθείται συνεχώς και έχει άμεση πληροφόρηση, για τα λάθη που κάνει και τα οποία πρέπει να διορθώσει.
Επιπλέον, υπάρχει μία συνοπτική υπενθύμιση, σε θέματα που έχει ξεχάσει.
Η προσθήκη ρουτινών Τεχνητής Νοημοσύνης στα Μαθήματα, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Κάθε άλλο μάλιστα. Απαιτεί υψηλή τεχνολογία, που ευτυχώς έχει η Euro Logic Studies, αρκετές γνώσεις Διδακτικής, πολύ μελέτη και νέες ιδέες. Είναι μία πραγματική καινοτομία.
Εχουμε ξεκινήσει, με τις Σειρές Μαθημάτων Λογιστικής και πολύ σύντομα θα έχουμε τις πρώτες Σειρές, με ενσωματωμένη αυτή τη τεχνολογία. Δημιουργούνται Νέες Σειρές, που έχουν λίγο μεγαλύτερο κόστος, αλλά όπως θα δούμε στη συνέχεια του κειμένου, εντυπωσιακά καλύτερη ποιότητα και Διδακτική Απόδοση.
Το κακό, σε αυτή τη προσπάθεια, είναι πως κάθε κατηγορία Μαθημάτων, έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά και πρέπει να την αντιμετωπίσουμε, με διαφορετικό τρόπο. Αυτό αυξάνει τη δυσκολία
Παρ όλα αυτά, στη συνέχεια, θα προχωρήσουμε σε προσθήκη ρουτινών Τεχνητής Νοημοσύνης και στις άλλες κατηγορίες Μαθημάτων, τα Μαθήματα ERP, τα Μαθήματα Προγραμματισμού, Web Design κλπ. Ελπίζουμε πως θα τα καταφέρουμε το ίδιο καλά, όπως στις Σειρές Μαθημάτων Λογιστικής.
Βέβαια, λόγω τη πολυπλοκότητας του θέματος, όλα αυτά θα πάρουν το χρόνο τους.
Τώρα θα δείξουμε που βρισκόμαστε σήμερα. Θα δείξουμε τη λειτουργία του Συστήματος, σε πρώτη φάση με εικόνες και αργότερα καλύτερα.
Επειδή το θέμα βρίσκεται υπό ανάπτυξη, η παρουσίαση γίνεται κάπως πρόχειρα, με το σκεπτικό πως οι βελτιώσεις που θα γίνουν στη πορεία, θα αλλάξουν κάποια πράγματα, όχι όμως την ουσία. Η ουσία είναι αυτή που αναπτύσσουμε στη συνέχεια.
Αναφερόμαστε στις Σειρές Μαθημάτων Λογιστικής.
Βλέπουμε μία εικόνα, από το πρόγραμμα στο οποίο ο σπουδαστής, κάνει τις ασκήσεις.
Πρόγραμμα Ασκήσεων Πάνω: Εκφώνηση άσκησης, Κάτω: Χώρος Καταχώρησης
Στο πάνω μέρος, βλέπουμε την εκφώνηση μίας άσκησης.
Ακριβώς από κάτω, βλέπουμε μία διάταξη, με την οποία ο Σπουδαστής
πρέπει να κάνει τη καταχώρηση, που είναι η λύση αυτής της άσκησης. Θυμίζουμε,
πως στη Λογιστική, οι περισσότερες Ασκήσεις, αφορούν καταχωρήσεις σε ένα πρόγραμμα Λογιστικής.
Τώρα βλέπουμε μία άλλη η εικόνα. Ο σπουδαστής έχει δημιουργήσει τη Λογιστική εγγραφή, που σχετίζεται με την άσκηση και πατάει το πλήκτρο καταχώρηση. Θέλει να καταχωρήσει την εγγραφή στο σχετικό Ημερολόγιο.
Πρόγραμμα Ασκήσεων Πάνω: Εκφώνηση άσκησης, Κάτω: Λογιστική εγγραφή Σπουδαστή
Με το πάτημα του πλήκτρου Καταχώρηση, ενεργοποιούνται οι ρουτίνες Τεχνητής Νοημοσύνης, και εξετάζουν την Εκφώνηση της άσκησης και τη Λογιστική Εγγραφή, που δημιούργησε ο σπουδαστής.
Πρόγραμμα Ασκήσεων Πάνω: Εκφώνηση άσκησης, Κάτω: Λογιστική εγγραφή Σπουδαστή, μετά τη καταχώρηση
Επειδή στο παράδειγμά μας, η Λογιστική εγγραφή που δημιούργησε ο σπουδαστής, είναι σωστή, η εγγραφή καταχωρείται στο σχετικό Ημερολόγιο και το πρόγραμμα βγάζει το μήνυμα, Η εγγραφή καταχωρήθηκε.
Τώρα βλέπουμε μία άλλη εικόνα. Αναφερόμαστε στο ίδιο παράδειγμα. Ο Σπουδαστής έχει δημιουργήσει μία Λογιστική εγγραφή που είναι λάθος και πατάει το πλήκτρο Καταχώρηση, με σκοπό να τη καταχωρήσει στο Ημερολόγιο.
Πρόγραμμα Ασκήσεων Πάνω: Εκφώνηση άσκησης, Κάτω: Λογιστική εγγραφή Σπουδαστή, που περιέχει λάθος
Με το πάτημα του πλήκτρου, ενεργοποιούνται και πάλι οι ρουτίνες Τεχνητής Νοημοσύνης. Εξετάζουν τα δεδομένα και σε μερικά δευτερόλεπτα, βγάζουν το αποτέλεσμα. Βλέπουμε το μήνυμα, Λάθος Λογαριασμός στη Χρέωση. Παράλληλα είναι επιλεγμένη η γραμμή, στην οποία υπάρχει το λάθος.
Πρόγραμμα Ασκήσεων Πάνω: Εκφώνηση άσκησης, Κάτω: Λογιστική εγγραφή Σπουδαστή Λάθος Λογαριασμός στη Χρέωση
Παράλληλα, στο κάτω μέρος βλέπουμε τώρα τα πλήκτρα με τίτλους, Υπενθύμιση, Νέα Προσπάθεια και Close.
Πατάμε το πλήκτρο Νέα Προσπάθεια. Βλέπουμε ξανά τη μπάρα με τα πλήκτρα, με τα οποία ο σπουδαστής, μπορεί να τροποποιήσει, τη Λογιστική εγγραφή που δημιούργησε, με σκοπό να διορθώσει το λάθος.
Πρόγραμμα Ασκήσεων Πάνω: Εκφώνηση άσκησης, Κάτω: Λογιστική εγγραφή Σπουδαστή, Μπάρα για τροποποίηση
Σ αυτό το σημείο, ο σπουδαστής, γνωρίζει που βρίσκεται το λάθος, γνωρίζει επίσης ποιο είναι το λάθος. Ο λογαριασμός δεν είναι σωστός. Πρέπει να σκεφτεί, ποιο λογαριασμό πρέπει να βάλει στη θέση, του λογαριαμσού που είναι λάθος.
Θα μπορούσε το πρόγραμμα να δίνει τη λύση, δηλαδή τη σωστή Λογιστική εγγραφή
Παρ όλα αυτά, διδακτικά, είναι καλύτερο να βάζει το σπουδαστή να σκεφθεί και μέσα από τη σκέψη, να βρει τη λύση και να διορθώσει το λάθος.
Βλέπουμε λοιπόν, πως ρουτίνες της Τεχνητής Νοημοσύνης, εντοπίζουν τα λάθη που κάνει ο σπουδαστής και τον καθοδηγούν, με σκοπό να τα διορθώσει.
Παράλληλα, προσφέρουν και μία άλλη, σημαντική δυνατότητα.
Βλέπουμε και πάλι την εικόνα, μετά τη προσπάθεια καταχώρησης, της Λανθασμένης Λογιστικής εγγραφής, που δημιούργησε ο Σπουδαστής.
Πρόγραμμα Ασκήσεων Πάνω: Εκφώνηση άσκησης, Κάτω: Λογιστική εγγραφή Σπουδαστή Λάθος Λογαριασμός στη Χρέωση
Πατάμε το πλήκτρο Υπενθύμιση. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα, βλέπουμε την εικόνα που ακολουθεί.
Εικόνα, από Video Clip υπενθύμισης
Είναι εικόνα από ένα Video Clip και ακριβώς από κάτω μία μπάρα με πλήκτρα, που χρησιμοποιείται για τη παρακολούθηση του video.
Το πρόγραμμα, έχει ψάξει στο Internet και έχει εντοπίσει, ένα ή περισσότερα Video Clips, που περιγράφουν συνοπτικά, πως δημιουργούνται οι Λογιστικές εγγραφές, της κατηγορίας που αφορούν τη συγκεκριμένη άσκηση.
Ο Σπουδαστής, μπορεί να παρακολουθήσει αυτά τα Video Clips. Είναι μία υπενθύμιση, που βοηθάει το σπουδαστή να εντοπίσει το λάθος.
Τώρα θα κάνουμε μερικά σχόλια και παρατηρήσεις, που εξηγούν τι προσφέρει η προσθήκη, της Τεχνητής Νοημοσύνης, στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Με τη σχεδίαση που έχουμε κάνει, η Τεχνητή Νοημοσύνη, επεμβαίνει τη στιγμή που ο σπουδαστής κάνει άσκηση. Εξετάζει τη λύση που έδωσε, στο πρόβλημα που έχει τεθεί και αν υπάρχει λάθος, σημειώνει, όχι μόνο πως υπάρχει λάθος, αλλά δείχνει το σημείο που βρίσκεται. Παράλληλα εξηγεί το είδος του λάθους που υπάρχει.
Για να καταλάβουμε, πως λειτουργεί η Τεχνητή Νοημοσύνη, με τη σχεδίαση που έχουμε κάνει, θα σκεφτούμε, τι θα κάνει σ αυτή τη περίπτωση ένας καθηγητής, που υποθέτουμε, πως κάνει ιδιαίτερο Μάθημα στο σπουδαστή.
Ο καθηγητής, πρώτα θα διαβάσει την εκφώνηση, να δει τι ζητάει η άσκηση.
Στη συνέχεια, θα εξετάσει, τη Λογιστική εγγραφή, που δημιούργησε ο σπουδαστής. Αν εντοπίσει κάποιο λάθος, θα ενημερώσει το σπουδαστή και θα τον καλέσει να το διορθώσει.
Αν ο καθηγητής διαπιστώσει, πως ο σπουδαστής δεν θυμάται ή δεν γνωρίζει, πως δημιουργούνται οι εγγραφές αυτής της κατηγορίας, θα του εξηγήσει συνοπτικά πως δημιουργούνται.
Ακριβώς αυτό προσφέρει, η προσθήκη της Τεχνητής Νοημοσύνης, στο Μάθημα.
Το αποτέλεσμα είναι, πως ένα Μάθημα e Learning, παίρνει τη μορφή ιδιαιτέρου Μαθήματος. Υπάρχει ένας μηχανισμός, που παρακολουθεί συνεχώς τις ασκήσεις του σπουδαστή και δίνει άμεσα απάντηση σε κάθε τι.
Το συμπέρασμα είναι, πως η προσθήκη Τεχνητής Νοημοσύνης, θα δημιουργήσει Σειρές Μαθημάτων, μιας άλλης ποιότητας.