Η Σειρά Μαθημάτων, ξεκινάει από το μηδέν, υποθέτει πως ο σπουδαστής δεν έχει καμία γνώση Λογιστικής. Μπορεί να είναι ένα άτομο, που έχει τελειώσει μόνο το Λύκειο και δεν έχει εργασθεί ποτέ.
Τα μαθήματα ξεκινούν, από πολύ χαμηλά, με μία Γενική Ενημέρωση, μια αναφορά στους σκοπούς της Λογιστικής, τα Λογιστικά γεγονότα και τα Ημερολόγια της Λογιστικής.
Ο σπουδαστής μαθαίνει βασικές έννοιες, πχ τι είναι οι Λογαριασμοί της Λογιστικής και πως λειτουργούν, τις έννοιες Χρήση, Περίοδος κλπ, το Λογιστικό Σχέδιο και τέλος μαθαίνει να δημιουργεί τις βασικές Λογιστικές Εγγραφές, σε Διπλογραφικό Σύστημα και κάνει ασκήσεις, σε ένα πρόγραμμα Λογιστικής.
Πρώτα απ όλα σημειώνουμε, πως στην Ελληνική αγορά, κυκλοφορούν σήμερα πάρα πολλά Προγράμματα Λογιστικής, εγκατεστημένα σε χιλιάδες επιχειρήσεις.
Ολα αυτά τα προγράμματα, έχουν πολλά κοινά στοιχεία, θα μπορούσε να πεί κάποιος, πως είναι σχεδόν όμοια.
Συγκεκριμένα, όλα έχουν ένα Γενικό Ημερολόγιο, που κάποιο άλλο πρόγραμμα το ονομάζει ίσως Ενημερωμένες Κινήσεις ή κάπως αλλοιώς, όλα έχουν ένα Προσωρινό Ημερολόγιο, που κάποιος άλλος μπορεί να το ονομάζει, πχ Μή Ενημερωμένες Κινήσεις ή κάπως αλλοιώς κλπ.
Το θέμα όμως είναι, πως στόχος της Σειράς Μαθημάτων, δεν είναι να μάθει ο σπουδαστής το χειρισμό ενός προγράμματος Μηχ/νης Λογιστικής. Ο στόχος είναι, μετά από μία καλή εισαγωγή, να μάθει να δημιουργεί Λογιστικές Eγγραφές, με άλλα λόγια Λογιστικό Περιεχόμενο.
Για όλους αυτούς τους λόγους, έχουμε δημιουργήσει προγράμματα, κανονικά προγράμματα, όχι demo (επίδειξης), ειδικά Σχεδιασμένα για εκπαίδευση και οι σπουδαστές ασκούνται σε αυτά.
Τα προγράμματα κατεβαίνουν αυτόματα, χωρίς κανένα επιπλέον χειρισμό, μαζί με το υπόλοιπο υλικό του Μαθήματος και εγκαθίσταται στον υπολογιστή του σπουδαστή, μαζί με τα αρχεία τους. Είναι έτοιμα να εργασθούν.
Με άλλα λόγια, δημιουργούμαι ένα περιβάλλον ανάλογο, με αυτό που θα αντιμετωπίσει ο σημερινός σπουδαστής στην αυριανή εργασία του.
Οι προηγούμενοι συνεργάτες της επιχείρησης, έχουν διαμορφώσει τα προγράμματα, έχουν προσθέσει στοιχεία και ο νέος συνεργάτης, απλά συνεχίζει την εργασία.
Τα δεδομένα είναι τα εξής:
Ο σπουδαστής ξεκινάει από το μηδέν. Παρακολουθεί Μαθήματα, που περιέχουν αρχικά μία Εισαγωγή στη Λογιστική, με πολλά παραδείγματα, και στη συνέχεια αναλυτικές πληροφορίες, για το Λογιστικό Σχέδιο κλπ.
Τέλος αναπτύσσετε, η δημιουργία Λογιστικών εγγραφών, που αφορούν τις Βασικές Καταχωρήσεις της Λογιστικής, δηλαδή Αγορές, Πωλήσεις, Εισπράξεις, Πληρωμές, Εξοδα και Πάγια
Εχει στη διάθεσή του ένα Πρόγραμμα Μηχ/νης Λογιστικής, που του επιτρέπει να κάνει πολλές ασκήσεις, για να αφομοιώσει τις πληροφορίες που παίρνει.
Παίρνει σημαντικές πληροφορίες, για τα στοιχεία, που πρέπει να περιέχει ένα Προγραμμα Μηχ/νης Λογιστικής και το κυριότερο, μαθαίνει να δημιουργεί Λογιστικό Περιεχόμενο, δηλαδή Λογιστικές Εγγραφές.
Το αποτέλεσμα απ όλα αυτά, είναι πως μπορεί να προσαρμοστεί με ευκολία, σε όποιο πρόγραμμα συναντήσει στην εργασία του.
Τα Μαθήματα δεν είναι ξεκάρφωτα. Δεν δώσαμε στο σπουδαστή, ένα πακέτο Video Clips, αφίνοντάς τον μόνο του, να ψάχνει τι πρέπει να κάνει κάθε στιγμή.
Αντίθετα, τα Μαθήματα είναι πολύ καλά οργανωμένα. Υπάρχει Σχέδιο Μαθήματος, που εξηγεί τί πρέπει να κάνει ο σπουδαστής, σε κάθε του βήμα. Εξηγεί πότε θα παρακολουθήσει θεωρία, ποια θεωρία, πότε πρέπει να σταματήσει, για να κάνει άσκηση, ποια άσκηση πρέπει να κάνει κλπ
Το σχέδιο έχει δημιουργηθεί από ειδικούς, αλλά επειδή ο σπουδαστής εργάζεται μόνος στο σπίτι, την εφαρμογή του αναλαμβάνει ο σπουδαστής. Πρέπει να εφαρμόζει το Σχέδιο με ακρίβεια.
Ο σπουδαστής έχει τη δυνατότητα να εργάζεται, όποια μέρα και ώρα έχει διαθέσιμο χρόνο
Παρά το γεγονός, πως δηλώνουμε, ότι η χρονική διάρκεια των Μαθημάτων, είναι μερικοί μήνες, δίνουμε πάντοτε παράταση, σε όποιον χρειάζεται περισσότερο χρόνo, μέσα σε λογικά πλαίσια. Με άλλα λόγια: ο σπουδαστής έχει στη διάθεσή του, όσο χρόνο χρειάζεται, με τη προυπόθεση, να μη ζητήσει κάποιος να ολοκληρώσει, σε πέντε χρόνια ...
Αυτές είναι μοναδικές δυνατότητες, για όσους έχουν πρόβλημα χρόνου, για παράδειγμα, για όσους εργάζονται.
Παράλληλα, αν κάποιος έχει μία απορία, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας, με ένα τηλέφωνο ή ένα email. Είμαστε στη διάθεσή του.
Μετά από όλα αυτά, θεωρούμε αδιανόητο, κάποιος που θέλει πραγματικά να μάθει, να μην έχει το αποτέλεσμα που επιθυμεί. Παρέχουμε όλα τα μέσα, μέσα στο χώρο του σπουδαστή και βελτιωνόμαστε συνεχώς ...
Υπάρχουν αρκετές επιχειρήσεις, που θέλουν να έχουν κάποιον, να βοηθάει στο Λογιστήριο.
Eνα άτομο, που έχει παρακολουθήσει αυτή τη Σειρά Μαθημάτων, μπορεί να κάνει βοηθητικές εργασίες, στο Λογιστήριο
Αν όμως έχει και άλλες γνώσεις, πχ γνώσεις ERP, αυξάνει σημαντικά, τις δυνατότητες απασχόλησης που έχει
Αυτό που χρειάζεται όταν ολοκληρώσει τη Σειρά Μαθημάτων, είναι να εργαστεί, να τριφτεί με τη καθημερινότητα μιας επιχείρησης, ώστε να αποκτήσει εμπειρία.
Είναι ένα καλό, πρώτο βήμα.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται για τη Σειρά Μαθημάτων, μπορεί να ζητήσει, να παρακολουθήσει το πρώτο Μάθημα Δωρεάν. Αυτό γίνεται χωρίς καμία υποχρέωση και έχει δύο στόχους.
Πρώτα απ όλα, επιτρέπει σε αυτόν που ενδιαφέρεται, να αποκτήσει εικόνα, για το τρόπο που γίνονται τα Μαθήματα. Μπορεί το πρώτο Μάθημα, να είναι συνήθως εισαγωγικό, αλλά κάποιος μπορεί να βγάλει αρκετά συμπεράσματα.
Παράλληλα επιτρέπει να βγουν συμπεράσματα, κατά πόσον ο υπολογιστής του ενδιαφερόμενου, συνεργάζεται σωστά, με το Σύστημα της Euro Logic Studies. Είναι και αυτό, μία σημαντική παράμετρος.
Παρακαλώ, αν θέλετε να παρακολουθήσετε το πρώτο Μάθημα Δωρεάν, στείλτε μήνυμα στη Διεύθυνση info@eurologicstudies.gr, για να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας. Στο μήνυμα πρέπει απαραίτητα να υπάρχουν το Ονοματεπώνυμό σας και Τηλέφωνο επικοινωνίας.
Η Σειρά Μαθημάτων είναι Εισαγωγική. Απευθύνεται σ εκείνους, που θέλουν να μάθουν να τηρούν Διπλογραφικά Βιβλία μιας επιχείρησης, στον υπολογιστή.
Υποθέτουμε πως ο σπουδαστής δεν γνωρίζει τίποτα. Αν γνωρίζει, προφανώς είναι πολύ καλύτερα.
Αρχίζουμε με την απαραίτητη θεωρία.
Σκοποί της Λογιστικής, Λογιστικά Γεγονότα, Ημερολογία της Λογιστικής, Συγκέντρωση και Επεξεργασία Στοιχείων από Ημερολόγια, Σύνδεση Ημερολογίου με Λογαριασμούς, Στοιχεία ενός Λογαριασμού, Λειτουργία των Λογαριασμών, Παραδείγματα τήρησης Λογαριασμών Πελάτη και Προμηθευτή
Οι έννοιες της Χρήσης και της Περιόδου, Υπολογισμός Αποτελεσμάτων: Εσοδα - Εξοδα, Απογραφή Εμπορευμάτων, Επηρεασμός των αποτελεσμάτων από την Απογραφή, Προσθήκη του παράγοντα Αποσβέσεις
Υποχρεώσεις επιχειρήσεων προς τη Πολιτεία, Βιβλία (Αρχεία) και Στοιχεία, Είδη Παραστατικών, Χαρακτηριστικά
Ενιαίο Λογιστικό Σχέδιο, Ομάδες Λογαριασμών, Ανάλυση των Λογαριασμών, Χρεωπίστωση Λογαριασμών, Ισότητα Χρέωσης - Πίστωσης
Εργασία με το Πρόγραμμα, Ο Μηχανισμός του ΦΠΑ, Παραδείγματα, Ασκήσεις
Λογαριασμοί Πωλήσεων, Δημιουργία Λογιστικής Εγγραφής Πώλησης Εμπορευμάτων, διάφορες περιπτώσεις, Χονδρικής και Λιανικής Πώλησης, Ασκήσεις
Λογαριασμοί Εμπορευμάτων, Δημιουργία Λογιστικής Εγγραφής Αγοράς Εμπορευμάτων, διάφορες περιπτώσεις, Καταχώρηση Είσπραξης από Πελάτη και Πληρωμής σε Προμηθευτή, Ασκήσεις
Λογαριασμοί Υπηρεσιών, Καταχώρηση Εγγραφής Παροχής Υπηρεσιών, Ασκήσεις
Λογαριασμοί Εξόδων, Καταχώρηση Εξόδων Επιχείρησης, Λογαριασμοί Παγίων, Καταχώρηση Αγοράς Παγίων, Ασκήσεις
Η Σειρά αυτή, είναι μία πολύ καλή Εισαγωγή στη Λογιστική, με Διπλογραφικό Σύστημα.
Εικόνα 1: Απλό Ημερολόγιο της Λογιστικής
Εικόνα 2: Πάνω: Ημερολόγιο Λογιστικής, Κάτω: Σύνολο Χρεώσεων και Πιστώσεων ενός Πελάτη
Εικόνα 3: Συνθετική Εικόνα, Πάνω: Συνοπτική Περιγραφή μιας Κίνησης, Κάτω: Καταχώρηση σε Πρόγραμμα Λογιστικής
Εικόνα 4: Λογαριασμός Λογιστικής: Χρεωπιστώσεις ανά μήνα
Εικόνα 5: Τύπος υπολογισμού, Οικονομικών Αποτελεσμάτω επιχείρησης
Για να εκδηλώσετε ενδιαφέρον, για τη Σειρά Μαθημάτων, παρακαλώ στείλτε μας μήνυμα στο info@eurologicstudies.gr