Η Εκπαίδευση από Απόσταση, ενδιαφέρει εκατομμύρια ανθρώπους. Ενδιαφέρει τους Μαθητές, τους Σπουδαστές και όλους όσοι εργάζονται με οποιαδήποτε ιδιότητα, κυρίως σε εργασίες γραφείου. Μπορούν να αποκτήσουν τις γνώσεις που χρειάζονται, χωρίς να χρειασθεί να μετακινηθούν από το χώρο τους. Στέλνει τη πληροφορία και τη γνώση, στα ποιο απίθανα μέρη, με χαμηλό κόστος. Αν μάλιστα το Σύστημα είναι ποιοτικό, όπως είναι το Σύστημα της Euro Logic Studies, προσφέρει στο Σπουδαστή, όπως εξηγούμε σε άλλα σημεία, πολύ καλύτερη πληροφόρηση, από τα Μαθήματα που γίνονται σε τάξη, με καθηγητή.
Για πολλές μάλιστα κατηγορίες του κοινού, δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Για παράδειγμα, κάποιος που ζει, μακριά από Αστικά Κέντρα, δεν έχει άλλο τρόπο πρόσβασης σε υπηρεσίες Εκπαίδευσης, ενώ κάποιος που ζει σε Επαρχιακές πόλεις των 50 έως 100 χιλ, έχει πολύ περιορισμένες δυνατότητες. Παράλληλα, ακόμα και στα μεγάλα Αστικά Κέντρα, σημαντικό στοιχείο είναι η έλλειψη χρόνου από τους πολίτες, οπότε αυτά τα Συστήματα αποτελούν τη μοναδική λύση για πάρα πολλούς.
Παράλληλα, εκτός από τα πρακτικά, υπάρχουν και άλλα θέματα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως πολλοί από αυτούς που ζητούν επιμόρφωση, είναι άτομα με ηλικία μεγαλύτερη από τα 35 χρόνια. Εχουν εργασιακές εμπειρίες και έχουν αλλάξει σημαντικά με το χρόνο. Πολλοί από αυτούς, είναι ακόμα αρκετά νέοι, αλλά πολύ μακριά, από τα Μαθητικά και Φοιτητικά χρόνια. Δύσκολα θα πάνε σε Σχολή. Δεν αισθάνονται καλά με τη προοπτική, πως μπορεί να βρεθούν σε ένα τμήμα με 20χρονους Σπουδαστές. Αλλωστε μη ξεχνάμε, πως οι Σχολές, είναι εύκολο να δημιουργήσουν τμήματα με άτομα που έχουν ομοιογένεια και παραπλήσιες ικανότητες, ώστε το τμήμα να έχει απόδοση.
Στην εκπαίδευση όταν οι σπουδαστές είναι οργανωμένοι σε τμήματα, προχωράνε όλοι μαζί. Η ομοιογένεια, καθορίζει την απόδοση. Αν κάποιος στο τμήμα είναι αργός, καθυστερεί ολόκληρο το τμήμα, ενώ ένας γρήγορος, αισθάνεται πως χάνει το χρόνο του.
Οσο το κοινό αντιλαμβάνεται τη χρησιμότητα και παράλληλα τη ποιότητα αυτών των υπηρεσιών, τόσο αυξάνεται το ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες που παρέχουμε.
Η ποιοτική Εκπαίδευση από Απόσταση, είναι μία ανάγκη της σημερινής Κοινωνίας.
Σημειώνουμε, πως εμεις στη Euro Logic Studies, eκτός από το γεγονός, πως στέλνουμε το Εκπαιδευτικό υλικό, στο σπίτι του σπουδαστή, δίνουμε μία σειρά, από επιπλέον δυνατότητες.
Συγκεκριμένα, ο σπουδαστής μπορεί να ξεκινήσει όποτε θέλει, παρακολουθεί όποτε έχει διαθέσιμο χρόνο και μπορεί τελειώσει σύντομα, αν έχει χρόνο και επείγεται ή εναλλακτικά να επεκτείνει σημαντικά το συνολικό χρόνο εκπαίδευσης, αν έχει έχει πολλές υποχρεώσεις. Βέβαια, η επέκταση του χρόνου, γίνεται σε λογικά πλαίσια, με άλλα λόγια μην κάνει κάποιος, 5 χρόνια να τελειώσει ...
Εικόνα 1: Στιγμιότυπο, από Video Clip, ενός Μαθήματος. Μία κυρία, σε μια σημαντική στιγμή της ζωής της, παρακολουθεί κάποιο Μάθημα της Euro Logic Studies, με την άνεση του σπιτιού της.
Οποτε έχει χρόνο, προετοιμάζεται για επιστροφή, στην Αγορά Εργασίας.
Εικόνα 2: Βλέπουμε ένα τμήμα, από το Σχέδιο Μαθήματος, που συνοδεύει κάποιο Μάθημα, μιας Σειράς Μαθημάτων, της Euro Logic Studies.
Είναι ένα κείμενο, που περιγράφει την Εργασία που πρέπει να κάνει ο Σπουδαστής, σε κάθε στιγμή.
Το Σχέδιο Μαθήματος, είναι το απαραίτητο Συστατικό Στοιχείο, ενός Ασύγχρονου Μαθήματος από Απόσταση. Χωρίς αυτό, ΔΕΝ μπορεί να γίνει Μάθημα.
Οταν το Μάθημα γίνεται σε τάξη, ο καθηγητής, αποφασίζει τι θά κάνει, σε κάθε στιγμή. Τι θα πεί στην αρχή, τι στη συνέχεια, πότε θα σταματήσει να κάνει άσκηση, ποια είναι η κατάλληλη άσκηση κλπ.
Οταν ο σπουδαστής εργάζεται μόνος στο σπίτι, κάποιος πρέπει να κάνει αυτή τη δουλειά. Μόνο έτσι, είναι οργανωμένο το Μάθημα.
Τη κάνει ο ίδιος ο σπουδαστής, με οδηγίες που παίρνει, από το Σχέδιο Μαθήματος
Αν δεν υπήρχε το Σχέδιο, ο σπουδαστής θα πελαγοδρομούσε. Δεν θα ήξερε τι πρέπει να κάνει, την επομενη στιγμή.
Εικόνα 3: Στιγμιότυπο, από Video Clip, ενός Μαθήματος.
Υπάρχουν πολλοί που πιστεύουν, πως τα Μαθήματα σε τάξη με καθηγητή, είναι πολύ καλύτερα από τα Μαθήματα eLearning. Στηρίζουν αυτή την άποψη, στο γεγονός, πως το Μάθημα είναι ζωντανό. Ο κάθε σπουδαστής ενός τμήματος, μπορεί να διακόψει και να ρωτήσει κάτι.
Πράγματι αυτό ισχύει, αλλά είναι η μισή αλήθεια. Ο καθηγητής είναι παρών, δέχεται μερικές ερωτήσεις, λύνει κάποιες απορίες των σπουδαστών και όταν το Μάθημα τελειώσει, αποχωρεί.
Μη ξεχνάμε όμως, πως ο σπουδαστής μαθαίνει τη στιγμή της μελέτης και της άσκησης.
Οταν όμως μελετάει, είναι μόνος στο σπίτι και επιπλέον, από τη λήξη του Μαθήματος, έχουν περάσει πολλές ώρες ή ακόμα και μέρες. Σ αυτό το διάστημα, ο σπουδαστής, έχει ξεχάσει πολλά από αυτά που άκουσε στη τάξη. Αυτό είναι ένα μεγάλο μειονέκτημα
Στα Μαθήματα eLearning που προσφέρουμε, ο σπουδαστής, παρακολουθεί μικρά Videos, με χρονική διάρκεια 2 με 4 λεπτά. Κάθε Video αναπτύσσει ένα μικρό θέμα και αμέσως μετά ο σπουδαστής κάνει άσκηση, πάνω σε αυτό που άκουσε, πριν από λίγο.
Η πληροφορία που πήρε είναι φρέσκια στη μνήμη του, την ώρα της άσκησης,ενώ παράλληλα, μπορεί να επανέλθει στο Video, να το παρακολουθήσει ξανά και ξανά.
Παράλληλα, κατά την ανάπτυξη ενός θέματος, τα Videos Clips, παρέχουν πολύ περισσότερη πληροφορία στο σπουδαστή. Στην εικόνα, βλέπουμε τον Accumulator, στο εωτερικό ενός CPU και τη πληροφορία, σε δύο Διευθύνσεις της μνήμης.Αυτή η πληροφορία παρεχεται με αλλαγές, στις τιμές της μεταβλητής a.
Είναι μία από τις δυνατότητες, που δεν μπορεί να δώσει, με κίνηση ένας καθηγητής μέσα σε τάξη.
Οπως βλέπουμε λοιπόν και το eLearning, έχει σοβαρά πλεονεκτήματα
Το συμπέρασμα είναι πως όλα τα Συστήματα, έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. To Κλασσικό Σύστημα έχει μερικά υπέρ, αλλά σε πολλά σημεία, υστερεί σημαντικά, από τα Μαθήματα e Learning.